hejjohannahej.blogg.se

nej

Why do you always talk about the wrong way in and the wrong way out? It's only going to be as easy as you make it for yourself

Publicerad 2013-05-12 00:40:50 i Allmänt,

förra helgen så var jag christina och martin och såg ett av mina favoritband vid namn two door cinema club, såg dom även på readingfestival som jag var på i somras! och det var nog helt klart den bästa konserten jag någonsin varit på, stämningen var på topp och publiken var så jävla skön!
 
visst förstod jag att konserten inte skulle vara lika bra som på reading men blev ändå pyttelite besviken haha! nej men dom var sjukt bra men förstår inte hur folk längst fram kan stå helt stilla när dom är och ser ett band som dom förmodligen har hört förut och tycker är bra, jag mena vad annars gör dom där?
 
 
Hela konserten från readingfestival i england som jag var på!

Kommentarer

Postat av: Käftne

Publicerad 2013-05-31 16:45:41

Varför skulle konserten automatiskt vara dåligare bara för att det inte var lika stort som readings?! Inte logiskt, Johanna, inte logiskt.

Svar: hahah menar inte att bandet var dåligare, bara publiken noobunge!!
hejjohannahej.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela