hejjohannahej.blogg.se

nej

I’m not crazy cause I take the right pills everyday.

Publicerad 2013-05-31 16:29:36 i Allmänt,

alltså tullen kan suga kuuuuuuuuuuuuuuuuuuk!!! börjar gråta snart..........................................
 
beställde kläder från asos kanske 12maj, men ja jag skickade dom till skellefteå så jag skulle slippa betala tull, kostar hur mycket som helst att skicka det till norge och det ville jag verkligen inte betala med tanke på hur mycket jag beställde för. MEN det var iaf framme i skellefteå 22maj och då skicka famme och faffe det hit samma dag och jag har inte fått det än för att det sitter typ fast i tullen och ååååååååååååååååååååh:(:( hade ju beställt saker som jag ska ha på chrissans födelesedagsfest nu på lördaaaaaaaaag, snopppsliiiiiiiiiiiiiiick
 
 
ps. förlåt för det jättemogna inlägget
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela