hejjohannahej.blogg.se

nej

I don't even know you. you're just someone new I don't want to talk to. you're wild, I don't find you crazy at all

Publicerad 2013-05-11 19:34:45 i Allmänt,

 På valborgs (heter inte valborgs i norge men ändå) så var jag och spelade biljard med massa kul folk, planen var först att fara och bowla men väntetiden var på över en timme så vi kände att det inte var värt.. haha jag blir alltid så kaxig när jag fått i mig någon öl och säger att jag är bäst på biljard, men är egentligen sämst, ibland är jag lite duktig men ja för det mesta går det jättedåligt, så jag spelade typ en match, sen sa jag att jag var på chrissans kompis lag som tydligen var nån mästare i biljard, men jag lät henne spela, men jag var på hennes lag så jag vann ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela