hejjohannahej.blogg.se

nej

I want you, just exactly like I used to, and baby this is only bringing me down

Publicerad 2013-06-08 22:26:00 i Allmänt,

ja nu har jag äntligen fått hem mitt paket från asos. beställde det ju till sverige för då slipper man betala tull, men då trodde farmor att dom kunde skicka det i samma paket som det låg i och det kunde dom inte för det står ju klart och tydligt asos på paketet så då tog tullen det och var tvungen att gå igenom det och jag fick betala 1200kr i tull vilket var mindre kuuuuuuuuuuuuuuul.......
 
 
ja det var då det jag köpte! eller köpte några halsband, ringar och armband också men det orkar jag inte ta kort på.
 
 

Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2013-06-09 14:51:47

Åh så mycket fint :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela