hejjohannahej.blogg.se

nej

You know that I care for you, I'll always be there for you

Publicerad 2013-04-16 15:47:42 i Allmänt,

Ikväll är det äntligen dags för justin biebaaaah! enda anledningen till att jag ska dit är min lillasyster för jag gillar han egentligen inte..........
 
ba lite. men det är en hemlis så säg det inte till nån
 
är faktiskt rätt taggad men mest av allt är jag orolig över att jag ska tappa bort maya eller att jag ska bli nertrampad av massa skrikande fjortisar, haha jättejooobbigt.
 
han var ju här i somras och hade en gratiskonsert, vi var där men vi stod jättelångt borta eftersom att mitt i stan var det helt kaos. alltså fan girlsen är helt tokiga på riktigt, fick dom höra att bibban var på ett ställe så sprang dom dit i flock och dom brydde sig inte om bilar eller nånting och bara sprang mitt i vägen. polisen klarade inte ens av att få ordning på dom, the power of the biebs! det där lät jättetöntigt
 
 
 
 
Här är iallafall en video från hans gratiskonsert då han kör min favoritlåt hihi.
fest

Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2013-04-17 08:29:46

Åh hoppas ni hade det riktigt kul :) Var så glad att ni hade sittplatser :) Hade varit orolig om ni skulle trängas med alla andra...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela