hejjohannahej.blogg.se

nej

SPRING BREAK Y'ALL

Publicerad 2013-04-24 21:25:37 i Allmänt,

I lördags så var jag och min kära syster på bio och såg spring breakers, den var kuuuul men lite weird ibland, men man börja känna sig som en gangster när man tittade på den och det är alltid skönt, så slipper man vara det i verkligheten.
 
men en liten stund in i filmen så kommer det in en man som ser ut som en tjock mma gubbe med sin typ 11åriga dotter, så går dom till fel platser och anklagar några att dom har tagit deras platser och jag trodde nästan han skulle slå ner dom. haha men helt seriöst, är verkligen ingen familjefilm, förstod inte vad dom gjorde där till att börja med.
 
och sen när jag var på väg hem så var det en 50+ gubbe som står inne på gården och spyr hur mycket som helst, alltså han stod inte ens på ett diskret ställe och han brydde sig inte ens om att jag kom och han fortsatte stå och göra hur höga och äckliga ljud som helst och det luktade jätteilla också, trodde nästan jag skulle börja spy jag med, det var mindre trevligt..
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: lindow

Publicerad 2013-04-25 20:02:37

den flög av i stormen.. sista stycket hahaha jag dör

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela