hejjohannahej.blogg.se

nej

it's hard to dance with a devil on your back

Publicerad 2013-04-12 19:08:35 i Allmänt,

hade det riktigt trevligt på stan med min syster igår, var och kollade i flera affärer och hittade rätt mycket men jag köpte inget... förutom ett florence+the machine linne som jag hittade på hm. Ska nog förbi en tur på monki och weekday eftersom hittade vissa saker där som jag ångrade att jag inte köpte, måste alltid tänka så länge innan jag köper nåt, förstår inte varför. efter ett tag blev vi hungriga så då gick vi på Santino (italienska restaurangen) och där delade jag och christina på en pizza, sjukt god var den!
 
 
 
 
Här är florence+the machine linnet

Och en av mina favoritlåtar med dom!

Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2013-04-17 08:30:29

Var en riktigt trevlig tur på stan :) Du måste bli bättre på att använda pengarna ;) Inte som att du inte har råd eller så :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela