hejjohannahej.blogg.se

nej

and everyday I'm learning about you, the things that no one else sees

Publicerad 2013-04-28 14:16:00 i Allmänt,

jag såg just klart en film (eller ja den var uppdelad i 2delar men ändå) som heter the crash och åh jag har aldrig gråtit så mycket till en film, var ett tag sen jag grät så mycket överhuvudtaget haha.. den var hur bra som helst och ja jag vet inte, se den bara! Den fanns på youtube så såg hela där, kanske inte bästa kvallan men den funkar så här är den:
 
 
 
 
 
haha okej kanske inte syns så mycket men jag grät jättemycket:(
 

Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2013-05-02 20:13:18

Neeej johanna. inte gråt. det går fint ska du se.

Svar: haha men den är jättesorglig!!! kolla på den bara
hejjohannahej.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela